Najčešća pitanja

U saradnji sa partnerima, nastojimo da obezbedimo brojne pogodnosti iz svih oblasti života. Više od 450.000 korisnika COFUS KLUB asistentskog servisa, koristi prednosti COFUS asistencije i ostvaruje značajnu uštedu na prodajnim mestima popust partnera širom regiona.

Ukoliko nastane potreba za asistencijom, šta treba da uradim?

Kada nastane potreba za asistencijom potrebno je da pozovete Call centar COFUS Assistance koji Vam je dostupan od 0-24h.

+381 11 655 65 27 SRBIJA | 0800 50 211 BIH

Vaš zahtev za asistencijom preuzeće Call operater pri čemu je neophodno da pružite sledeće podatke: Vaše ime i prezime, ID broj kartice (broj barkoda), registarsku oznaku automobila (ukoliko se radi o asistentskom servisu Pomoć na putu), kratak opis problema i pomoć koja Vam je neophodna, adresu i lokaciju na kojoj je nastala potreba za asistencijom i kontakt telefon.

Nakon preuzimanja potrebnih informacija Call operater će Vas informisati o daljem postupku realizacije asistencije.

Ko dobija popust?

Lica koja imaju kartice COFUS Osiguran Popust i korisnici COFUS Asistencije.

VAŽNO: Osiguran Popust (zelena kartica) ne pruža COFUS asistencije i omogućava ostvarivanje popusta (izuzev LUKOIL-a).

Preporučujemo da karticu Osiguran Popust zamenite asistentskom karticom i nastavite da uživate u pogodnostima sistema COFUS Osiguran Popust!

Kako do popusta?

Proverite da li posedujete važeću karticu. Pre korišćenja na lokaciji partnera, pošaljite ispravnu SMS* poruku ili pokažite svoju karticu (važi za naznačene partnere). ONLINE popust se ostvaruje unosom potrebnih informacija o kartici | korisniku na WEB lokaciji partnera.

Popust će Vam biti odobren na licu mesta! Više nema potrebe da čekate promotivne akcije. Sa karticom ostvarujte popuste svakog dana!

U slučaju potrebe, pozovite broj COFUS Call centra sa kartice.

*uskoro dostavljamo detaljne informacije o novom sistemu slanju SMS poruka.

 

Ko daje popust?

Više od 500 partnera odobrava popust, korisnicima kartica COFUS Osiguran Popust i COFUS Asistencije.

COFUS Osiguran Popust je najveća regionalna mreža popusta koja se kontinuirano širi (BiH, Srbija, Crna Gora, Slovenija, Hrvatska, Makedonija i Grčka).

Koje pogodnosti imam sa karticom COFUS asistentskih servisa?

Pogodnosti u sistemu COFUS Osiguran Popust namenjene su korisnicima nekog od paketa asistencija iz COFUS Asistentskog programa (Pomoć na putu, Kućni majstor, GoodLife – lični asistent, Pravna asistencija, Medicinska asistencija, Asistencija pri gubitku posla, Edu asistencija i Hitni babysitting).

 

Pakete asistencija, a samim tim i karticu za popuste dobijate kao klijent i korisnik proizvoda i/ili usluga neke od COFUS-ovih partnerskih kompanija kao što su društva za osiguranje, banke, naftne kompanije, i drugi. Da li već imate karticu za popuste pogledajte ovde.

 

Kartice COFUS Kluba asistentskih servisa su označene logotipom COFUS-a, ili oznakom COFUS POPUST sistema ili je na njima ispisan naziv COFUS Klub asistentskih servisa. Izuzetak predstavljaju kartice koje su po osnovu ekskluzivnog partnerstva postale deo COFUS  kao što su npr. kartice Nestro Petrola.

 

Članstvo u klubu je jednogodišnje nakon čega ga je potrebno obnoviti. Aktivna kartica predstavlja dokaz članstva u COFUS Klubu asistentskih servisa.

Partneri koji odobravaju popuste

Mi pružamo sigurnost i uštedu.

Pronađi popust po svojoj meri.